Victoria häääär :D

Helloooo gott folk :D
Jag heter Victoria och det här är mitt första inlägg i denna blogg :) Jag tänkte börja med att skriva lite om mig själv.
Jag är 15 år (dock 93a) jag är nästan alltid glad och har oftast allt för mycket energi, hehe.  Jag går på Frans Schartaus gymnasieskola där jag började för tre dagar sedan, alltså i torsdags. Jag trivs jättebra i min nya klass och i min nya skola, min klass är bra och vi har börjat lära känna varandra, vilket vi började göra redan första dagen! Jag är en väldigt social person så det har gått väldigt bra med att lära känna folket i min klass. Jag kände redan två personer som hamnade i samma klass som jag, så det var definitivt ett stort plus. Men iaf! Jag är en väldigt ärlig person och försöker vara så positiv så möjligt. Lite svårt ibland, men jag har blivit mycket bättre på det på sista tiden tycker jag :D Jag har väääldigt många framtidsplaner som jag kommer uppfylla, om man vill så kan man!:)
Nu har jag skrivit om mig själv så det räcker tycker jag. ho.ho.



Bjuder på två bilder på mig

Peace out
Trackback
RSS 2.0