Victoria: gårdagen och lite annat

Tjena!
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår. Det började med att jag gick till skolan, där vi hade femkamp. Det var skit kul alltså, min klass är så knäpp och rolig! Efter skolan så gick jag och Selin (en tjej i min skola som jag kände innan jag började där dessutom) till hm i Skanstull för att hon hade lagt undan ett plagg där dagen innan, så kollade vi runt lite i skanstull, och sedan gick vi till restaurangen där hennes pappa jobbar, som också ligger där, och så fick vi gratis kebab med bröd och läsk, haha :D Efter det så drog vi iaf till Gamla Stan där jag bytte min tungpiercing, och sedan åkte jag till Bredäng och hämtade ut ett paket jag fått med posten! När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, tog det lugnt ett tag hemma och så. Runt halv 11 så gick jag ut igen och mötte upp Jennifer (min kusin) i Sätra och så tog vi tunnelbanan till Vårberg för vi skulle till Andrea. Det var tänkt att vi skulle hyra film och chilla där och så, men när vi kom fram till Vårberg så var allt stängt, så vi mötte bara upp Andrea och drog till henne. Carlos och Daniel var också där, så vi alla chillade där och gjorde inte så mycket. Vi satte på film ett tag, Romeo och Julia, den där filmen med Leonardo DiCaprio, men ingen kollade, vi satt mest och snackade och garvade, bara Andrea som ville kolla och bad alla att hålla käften hela tiden, haha! Vi hade skit kul iaf, och min pappa kom och hämtade mig och Jennifer runt kvart över 2 tiden nån gång. När jag kom hem så var jag skit trött och somnade nästan direkt! Jätte skönt.
Planerna för idag är oklara, men några av tjejerna ska iaf på bio, och jag vet fortfarande inte om jag ska med! Haha, är verkligen helt död, och jag är sjuk :( Men men. vi får se. Vi ska iaf mötas 8, alltså om runt en timme och jag har fortfarande inte börjat fixa mig! Jag är alltid skit seg också, haha får se om jag ens hinner! Vi hörs senare,

Puss på er ♥

Trackback
RSS 2.0