Victoria: 31 augusti

Hejsaaann. Jag sitter hemma hos Andrea just nu, vi kollar på film, Ella Den Förtrollade. Haha, har sett den flera gånger och jag tycker inte den är så värst bra.. Men Andrea verkar gilla den iaf, för jag pratar med henne men hon reagerar inte ens, hon bara ignorerar mig och kollar helt koncentrerat på filmen -.-

Men men. Skolan idag var rolig, som vanligt. Kom lite sent till första lektionen, och det blev lite knas med sista lektionen också. Alltså det står att jag har arabiska som språkval på mitt schema, men det vill jag inte ha, och det är inte vad jag valt! Jag vill ha italienska, men det är typ helt fullt där. Åh, helt jobbigt.

Efter skolan så gick jag med några kompisar från skolan, till donken i Skanstull och satt där ett tag. Haha, jag har märkt att jag typ är i Mc Donald's varje dag! Haha, herregud alltså. Men iaf, efter det så drog alla sig hemåt, och jag åkte till Skärholmen och mötte Andrea, och efter det gick vi hem till mig, jag bytte om lite snabbt, och sen så gick vi och köpte en massa onyttigheter och åkte hem till henne. Och nu sitter vi här och äter allt och kollar på film som sagt. Jag ska nog ta och sova lite medans hon kollar, är verkligen skit trött!

Ha det bra allesammans, pöööööss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0