Victoria: 30 Augusti

Hellooooo
Tänkte skriva lite snabbt om min dag, eftersom, att jag vill sova snart. Börjar 10 imorn, men ändå.
Det började med att jag vaknade runt 2 tiden, och det dröjde ett bra tag innan något hände. Var helt seg som vanligt, hehe. Runt halv 9 så mötte jag iaf Linda i skolan och så hade jag hittat Andrea där innan också, när jagvar påväg och skulle möta Linda. Så vi var med henne, vi drog till donken i Lindvreten och åt lite, och satt och snackade mest och sådära. Och runt 10 tiden så rörde vi oss därifrån, och så gick jag och Andrea och tog tbanan osv, och åkte hem. Det var min dag! Intressant va? Aja, pussss.


Kommentarer
Postat av: ereeg

haha fett söt vickan. jag tycker att dina inlägg e intressanta :) puss

2009-08-31 @ 09:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0