victoria: 27 augusti

Helloooo boys and girls.
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag gillar verkligen min nya skola, har fått nya vänner och min klass är skit nice. I helgen så ska jag faktiskt hitta på något med mina nya klasskamrater, vi hade tänkt att gå på nattbio, men jag tror att planerna blivit ändrade. Men men, vi får se vad det blir!
Efter skolan så gick jag hem och vilade en stund, och runt halv 6 så mötte jag Emilia och så drog vi till Kista Gallerian, Emilia skulle leta efter ett par byxor som hon letat efter öööverallt, och hon hade ringt runt lite, och fått veta att de fanns i Kista. Men när vi kom dit så var det inte rätt byxor.. -.- Vi stannade iaf kvar där ett tag och kollade runt lite, men ingen hittade inget. Sedan så åt jag lite, och runt 8 drog vi oss hemmåt.
Det var nog allt om min dag. Ha det bra, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0