hemma

tjena mitt bena! 
Har precis kommit hem efter ha vart hos Sofia och sedan ute och cyklat i regnet. Riktigt kul var de, haha. Sjöng och tog en massa foton som Sofia lägger in sedan, gjorde också ett video- inlägg. Hoppas ni gillar det haha. Fanns inte så mycket att göra idag,  men hade ändå shit kul.

Lägger in gårdagens outfit, då jag var med mina föredetta klasskamrater. Lite sorligt att säga hejdå till Sara men hoppas henne all lycka.


jacka - hm (sofias)
linne - hm
halsband- hm
jeans - bikbok




nilufer, nevena, sara, pamela och ramn :)

nu ska jag vara lite social och vara med soffan, vi hörs
// Linda


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Oooohnoiooo!!! sara har åkt nu =(

2009-08-29 @ 10:29:07
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0