tråkigaste lördagen någonsin

Idag har jag inte gjort ett piss! Jag har bara varit hemma och haft det otroligt tråkigt!
Vissa av tjejerna gick på bio, jag följde inte med för att jag inte tycker att det finns någon bra film som jag skulle vilja se, plus att jag är oerhört trött - vet inte varför.
Men har ångrat mig att jag inte gick, klarar inte av att stanna hemma så här länge, man blir deprimerad! Men aja, det finns inte så mycket att göra åt saken..

Jag är jätte trött, ska gå läsa min bok tror jag och sedan lägga mig..




Boken jag läser heter New moon och är en uppföljare av Twilight!

Godnatt / Bibbi


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett kul att ni gjort en blogg tjejer :D

2009-08-23 @ 02:36:27
Postat av: amanda

jätte fin blogg, och det är ju faktiskt ett super bra sätt för er att hålla koll på varandra och vad som händer i era liv! smart tänkt! + boken är fantastisk, kan knappt vänta till filmen! :D

2009-08-23 @ 11:48:19
URL: http://manddu.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hihi, tack till er båda! Inte jag heller! :D

2009-08-23 @ 21:20:40
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0