today

im ereeg
dagen har varit ganska händelselös för mig. Har sett HELA From G´s To Gent´s maratonet på MTV. Jag tycker att fel person vann, men men.
Imorgon blir det skola, där vi ska träffas i våra mentorsgrupper som består av såväl första som andra och tredjeklassare. Vi får se hur det går. Jag har fått reda på att min storasysters kompisar tillhör samma mentorsgrupp som mig. *PUST*
På tisdag blir det Activity Day som går ut på tävlingar och liknande mellan mentorsgrupperna. Jag vet inte riktigt vad planerna för kvällen är men jag kan vara uppe ganska sent. Börjar nämligen 12.45 imorn! TJOHO :)
önskar er en avslappnande söndagskväll


Syrien i somras

Kommentarer
Postat av: Nilufer

sHiat vad sent du börjar =)

2009-08-23 @ 20:21:05
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fin bild :D

2009-08-23 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0