Stressigt värre

Detta inlägg blir väldigt kort. Men min kära vän Sara flyttar på lördag ooch vi hade tänkt gå ut och äta , vi tjejer från 9B. Hon ska flytta låångt bort från oss :( och plugga i Sundsvall.  
Äntligen så samlas vi tjejer och jag får höra hur alla har de i sina gymnasium. Man har liksom inte pratat med alla så mycket. Det händer ju massa grejer hela tiden.. Bla bla bla .,,.. 0859085 #())¤(/% Ska hoppa in i duschen nu, fixa mig och sätta på mig kläder. Men vad fan ska man ha på sig?! !?!?! Aja, blir något enkelt iallafall. Man ska ju käka buffé B-) " deee stooooora byxorna" ska på! haha... fett tråkiig aja

Hej så läääääänge
Nevena


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta billdder på er alla då pllzzz

2009-08-27 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0