SKOLA PÅ MÅNDAG

Hej Winta här :D
Nu ska jag berätta lite kort om mig själv..  Jag heter Winta och blir 16 år gammal i oktober. Jag  älskar att skratta tills det nästan inte går att andas hehe.. men aaa..  och så älskar jag Familjen#1 och vännerna såklart !!På fritiden brukar jag  spela fotboll (just nu väldigt sällan..) och att ha kul med kompisarna vilket jag har väldigt ofta! :)  Mitt sommarlov har varit meeeeeeeeeeer än perfekt haha! det går inte att beskriva mitt sommarlov  med en text hehe.. men asso  det började med Skol balen (BÄSTA) sedan  var jag väldigt mycket med kompisarna osv och sedan massa fester och festivaler osv !! MEN .. nu är sommarlovet över och alla vi tjejer har börjat på gymnasiet vilket är sorgligt men hoppas vi fortsätter att vara med varandra och hittar på en massa roliga grejer under helgen iallafall!  Jag kom in på Thorlidsplangymnasiet. I början var jag lite osäker om jag skulle gå kvar där.. för att tjejerna var inte så öppna som ja trodde att de skulle vara.. de var helt tysta osv .. helt osociala.  Okej det var första dagen... men asso jaja.. andra dagen bestämde jag mig för att prata med de och vara mer social... och det var jag haha frågade "vart bor du lallaal... sådär enkla frågor.. och det hjälpte haha de började prata mer och mer .. så igår (fredags) så var det faktist rätt kul haha .. snackade rätt mycket om skolan o snygga killar osv haha och alla vi ser faktist fram emot att komma till skolan på måndag .. då börjar även 3orna & 2orna haha och det sägs att det finns riktiga Hetingar där ... sååå hehehe :D  då börjar även PLUGGET!! -.- vilket JAG inte ser fram emot!!!!!

PS MIN KUSIN BIBBI ÄR TUUUNG älskardig fan haha, alla våra tunga stunder tillsammans  :')<3

PS HONER HJÄLPTE MIG I SKOLAN HAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

fin blogg ni har! hoppas det går bra med den :) kram

2009-08-22 @ 14:41:34
URL: http://eeemmalinnea.devote.se
Postat av: Bibbi

Winta älskar dig med!

2009-08-22 @ 14:53:51
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Nilufer

kattter ;)

2009-08-22 @ 15:09:44
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: melina

fin blogg ni har. man ser inte alla namn som står på designen. kan ni ite skriva i ett nytt inlägg vilka som kommer att blogga.. lycka till:)

2009-08-22 @ 16:05:48
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Hänt idag?

2009-08-22 @ 16:06:22
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahahahahahahahahHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA



2009-08-22 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0