Skola imorrn =) =( ..

Hejsan peeeps :D  allt bra? Tänkte börja med att berätta vad jag gjorde igår, Jag var på ett bröllop i Tensta, det var jätteroligt faktist. Skiiiiiiiiit good mat, Mycket folk och dans osv. Åkte dit tillsammans med Pappa och sedan träffade jag min kusin där och några kompisar. Runt klockan 2 tiden rullade vi hemmåt :)

Idag är det söndag, har inte planerat något.. ska nog sitta hemma och ta det lugnt. Imorgon börjar skolan (plugget) och det betyder att 2orna och 3orna börjar imorgon hähähä x) 
JUSTE! Har en läxa som jag måste göra till imorgon.. man ska berätta om sig själv och sånt. Orkar fan inte men är tvungen -.-

Peace <3 /winta

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken programm?

2009-08-23 @ 16:25:14
Postat av: winta

sam ekonomi

2009-08-23 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0