PLUGGPARTY!

Hej där

Jag ska berätta kort lite om min dag och sedan vad som händer ikväll!

Idag var jag i centrum. Först så var jag med min mamma, vi gick runt kollade på kläder.
Sen stötte vi på hennes bror och hans fru, så vi hängde lite med dem också.
Sedan så orkade mamma inte vara med mig längre =(
så då drog hon vidare till sin mamma, alltså min mormor.
Och jag stannade kvar i centrum, träffade Sofia och Camila.
Hahaha, vi hade as kul, vi gjorde  flera videoinlägg hah.
Det var typ allt, kom hem för en liten stund sen.



I alla fall! Nu ska jag berätta om vad jag och camila har planerat, hihi!
Eftersom vi börjar rätt sent imorn så tänkte jag att camila skulle kunna komma hem till mig och sova över här!
Vi ska ha en pluggfest! Vi ska plugga hela natten lång, för er alla som inte vet så är vi nördar!
Det är bara riktiga nördar som e bjudna, sorry tjejer =( 
Men pelle du är varmt välkommen, hihi skojjar.
Och sedan på morgonen om vi inte försover oss så
ska vi hälsa på vår gamla skola, nämligen, västerholmsfriskola!





Camila du kommer få sova på golvet =)

// Bibbsan!!


Kommentarer
Postat av: Nevena

HAHAHAHA!!! asså ni två e för mycket

2009-08-30 @ 19:19:04
Postat av: Nilufer

Ni e sjuka ^^ <3

2009-08-30 @ 19:34:18
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

nördarnas nördar hahahahh

2009-08-30 @ 20:58:45
Postat av: Pelle

g33ks, say no more...

2009-08-30 @ 22:32:48
Postat av: Anonym

Förslag på outfit

Postat av: Anonym

förslag på outfit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0