otursdag?

kan de bli värre.. hahah aa, men nästan inte.
1, lunchrasten : min french-bröd går sönder och all chilisås ramlar ut.
2, tekniska högskolan: jag har lämnat min plånbok i sofias väska hon och resten går till en kiosk medans jag står i kö på ica, äntligen framme för att betala kommer jag på att jag inte har plånboken!!
3, kiosken: framme vid kiosken kommer jag på att jag har 30 kroner i bakfickan. Kunde ha köpt min festis och daim från ica!! irriterande
4, 15.45, på väg hem: skulle träffa mina gamla klasskamrater i stan. Jag trodde vi skulle mötas halv 6. då hinner jag åka hem innan vi ska till stan igen. Ramn smsar när jag är i skärholmen, och säger att vi skulle mötas 5 i rådmansgatan. alltså var de lika bra att stanna i stan.
5, på väg till skäris tb: glömmer tb-kortet och pengar, tänker kan ändå planka. Guess what?! de står två kontrolanter på båda sidorna. missar tåget!!
6, presbyron: går in i presbyron för att köpa biljetter, mitt bankomatkort funkar inte, alltså hur stor va chansen till de. Hittar tillslut 20 kr.  kl var nu 17.20. kom  fram typ 6

hahah min dag // linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0