Måndag

Hello. Idag har ja varit i skolan, vi hade 4 leketioner men dom var SKIT långa. Kom hem för ett tag sedan har precis ätit. Idag måste jag plugga, måste göra matte för jag hann inte med allt på leketionen eftersom jag och Emilia är lite sega:P Juste jag måste gå och köpa en sparkcykel, för de är ganska långt ifrån tunnelbannan till Sofia hemmet där vi har vårt klassrum, jobbigt att gå haha. På torsdag har vi kerneval i skolan (typ som en fest), hoppas de blir kul.

Nu tänkte jag lägga in Monas, Emilias och min dagens outfit :


Mona
Tröja - Gina Trico
Jeans leggings - Vera Moda
Skor - H&M
Väska - H&M


Emilia
Tröja - Bik Bok
Jenas leggings - Vera moda
Väska - Egypten


Sofia
Jacka - H&M
Väst - VILA
Blus - Grekland
Jeans - Cheap Mondey
Skor - ZARA
Väska - Grekland

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: emilia

Sofia, min väska är inte ifrån Egypten hahah, vart fick du det ifrån:P?

Dumiiiiiis!

2009-08-31 @ 19:32:33
Postat av: Sofia

Men vi sa ju att vi skulle säga såå, fiskminne!! Och nu avslöja vi oss hahahaha

2009-08-31 @ 21:27:19
Postat av: Sofia

Men vi sa ju att vi skulle säga så, fiskminne!! Nu avslöja vi oss hahhaha

2009-08-31 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0