Igår!

Igår fick jag ett samtal ifrån Pamela och hon undrade om jag ville fika med henne och så.
Självklart ville jag det, så vi drog till skärholmen.
Vi satt i Davidoff cafet och fikade, pratade och hon pluggade lite, jag hjälpte faktiskt till hihi.
Efter det gick vi runt lite i centrum och sedan kom Sara och Nilufer,
vi var med dem en stund och sedan rollade vi hem =)
Jag fick även med mig lite saker som jag behövde som saker till skolan. och sedan köpte jag torr schampoo!
Här kommer lite bilder!



Jag och Pamela i cafet.



Nilufer och Sara.



Block, Bock och mer Block!
Stift pennor!
Och sedan schampoooooot! (får väl hoppas på att den funkar!)


/ Bibbsan


Kommentarer
Postat av: camila

Vi måste fika och plugga också :(

2009-08-26 @ 22:57:38
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Bibbi

haha aa, snart så fort vi får läxor ;)

2009-08-26 @ 23:47:45
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

ällsskar er blogggggggggg

2009-08-27 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0