i am...

Tjena :)
Ereeg här. Det här är mitt första blogginlägg någonsin så jag tänkte börja med en introduceringsrunda där jag berättar lite om mig själv och mina intressen. Jag hoppas att resten av tjejerna fortsätter.
Som sagt så heter jag Ereeg. Jag är 16 år gammal och började gymnasiet för två dagar sen. Det har varit spännande hittills, vi får se hur fortsättningen blir. Jag har valt att läsa Naturvetenskap med inriktningen BioMedicin eftersom det är något jag finner intressant... Självklart ska man välja att bli något som man tycker om att jobba med före något där jobbet har hög lön, för gillar man något brukar man oftast vara bra på det, inte sant? :)
Jag har haft väldigt många fritidsintressen tidigare, allt från dans till gitarr- och bildlektioner, men dansen är nog intresset som har tagit mest plats. Undrar ni vilken stil jag dansar? Jag började med enkel jazz/streetdance som sedan utvecklades till hiphop. Jag har provat på lite krump, house m.m. men har inte riktigt fastnat för någon av stilarna. Efter en lång paus höll jag under en period på med dancehall och samtidigt orientalisk magdans som har funnits med ett bra tag nu tack vare mitt ursprung. 
Jag tänkte avsluta med att ladda upp en bild på mig själv så att ni vet vem jag är utav alla 11! ;)


Cafe Abisoglu i Turkiet i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0