HEY :D

Heeey det är Winta, första inlägget ifrån mig och fler ska det bli tror jag :) Idag var jag i skolan (ThorlidsplanGymnasium) och lekte en massa barn lekar som på dagis hahaha.. men det va bra för nu kan jag namnen på alla i min klass vilket är bra.. iallafall idag så va människorna där (tjejrna) sociala haha *äntligen* haha det va roligt, har fått vänner nu hahah :D slutade efter lunch idag, såå skönt! sedan bestämde några utav oss tjejer för att träffas ( Jag, Bibbi, Mona) och det gjorde vi, i skärholems mcdonals... det va roligt o prata om skolan osv .. efetr ett tag så började vissa rulla hem men jag åkte till fridhemsplan och träffade några kompisar o tog de ba lungt i rålis,Mycket skratt blev det . Det va jätte kul iaaaf ... det var min dag de :D



Tjejer/Läsare( om vi ens har några) hur var eran dag? BERÄTTAAAAAA !! :)

ps saknar väster !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0