Helt slut

Nevena skriver.........
Vet inte vart jag ska börja. Är helt slut och längtar tills jag får lägga mig bara. Även fast vi har så lite lektioner så spelar det ingen roll. Dem är otroooooooligt långa. Började med att komma försent på första lektionen -.-! Alla bara stod o kollade på mig. Men vad fan ska jag göra? Det finns typ 30884594958 salar i skolan. Det var Historia vi skulle ha, tråååkigt! Vi fick böcker och det räckte med att jag bara bläddrade igenom dem och jag tröttnade!
Sen hade vi matte, ja baa de blir chill hon vill säkert bara berätta vad som händer under året. " Vi ska ha ett LITET matteprov " Matteprov?!??!???!?! WHATTT NOOOOOOOOO? Fick det där LILLA matteprovet, på 5 sidor! jag doooog. LITET MATTEPROV VA? Men det gick bra, kunde typ allt.
I alla fall.... Inget mer intressant har hänt idag. Förutom att jag nu är PANK! Gymnasiet har rånat mig... Jag menar, man måste köpa pennor o skrivblock o kalender själv.. aja
Imorgon börjar jag 8 och vår första lektion är MATTE! matte, matte, matte... aja det ska väll bli kul. Slutar tidigt imorgon, runt 12 och planerar att besöka min gamla skola i Västerholm.. Saknar Västerholm och OSS varje dag...



som en familj var vi.....

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Saknar dig Nevena, jag saknar våra stunder i klassen.. Vi var en familj fan! =(..

Saknar våra knazstunder där vi planerade alltid att dra ut ur klassen xD Riks kriminella =P...

Saknar allt!!

Saker och ting förändras nu, och både du och jag gör det. Oavsätt om man vill eller inte.

Önskar dig all lycka till i gymnasiet nu, vi tar fan studenten om tre år, inte så mkt kvar nu -.- =P..



I MISS U NEVENOOO <333 Minnen vi har haft =( <3

Volim te (?) <333

2009-08-25 @ 06:59:18
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: malin

åhhh jag känner samma sak , har bara vart i min nya gymnasium 4 dagar men saknar redan min gamlla klas min andra familljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj:(

2009-08-25 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0