Hellooooooo Nevena här!

Nu har typ alla skrivit minst ett inlägg i bloggen (TILL OCH MED LINDA!!!) mohaha

Mitt namn är Nevena och jag har nu börjat i gymnasium precis som alla vi tjejer. Går i Sjödalsgymnasiet som ligger i Huddinge (10 minuter ifrån mitt hus, LYX!) höhö. Jag har valt Samsam, varför vet jag inte :S. Tröttnat på alla Soämnen.. men men.. Kan inte förklara hur det känns att ha börjat gymnasiet. Det är både konstigt och roligt. Konstigt för att jag liksom är van att kliva in i 9Bs klassrum varje morgon. Men samtidigt roligt för att det är kul att träffa nya människor o så.. Jag hade själv innan denna blogg startades tänkt skriva i en egen blogg. Men sen kom några med förslaget att starta www.elevensisters.blogg.se vilket tyckte jag lät som en skitbra idee så det blir att skriva här istället :D
Här kommer ni få följa mitt liv som i stort sett handlar om gymnasietiden, min fritid och hm..... massa annat :)
Det var allt för ikväll. Imorgon väntar en ny dag med vanliga lektioner.. :( Börjar halv 11 och slutar halv 5..  bläää :/


 Det här är då jag, tuff va haha ;D

God natt

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Saknar våra lillalfadji stunder i klassen fan =(.. Tung du e syster <3 hahah

2009-08-23 @ 22:48:19
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0