hahhah

 är inte jag sdeom har skrivit bajs inlägget everyone!!
menmen, idag har jag varit i skolan som vanligt,. Slutade väldigt tidigt 20 över 1 faktiskt så jag emilia och sofia drog in till stan för att käka. Egentligen va de tänkt att vi skulle äta i subway med våra kuponger hahah, men changed plans vi drog till kungshallen och träffade pamela dära. De va skoj, länge sedan man träffa på pamela. pratade om skolerna och sånt shit. 
åhhhh!! hatar att gå¨till stan och kolla på kläder för de är så mycket folk men va tvungen eftersom jag vill ha en mocka jacka. Gick runt i alla hm, bikbok och vila( kanske överdiver lite, hihi) Ni vet när man har gått in in en affär flera gånger och tittat på en sak men intalar sig själv att man ska vänta ett litet tag till och sedan när man bestämmer sig för att köpa den finns den inte kvar. Sååå stöerande. 
Iaf när vi vart inne i alla affärer så åker jag hem helt ledsen och deppig, men går ändå in i vila här i skärholmen för att kolla. Guess what!! hon i affären i skärholmens vila ringde ett samtal och fråga om jackan i s och den fanns!!!
Blev helt överlycklig. den kommer imorgon. men nu får vi hoppas på att de va värt de eftersom jag inte prövat den.

nuu är sofia hära, hon leker med katterna. Bara därför hon vill komma hem till mig, tyvärr :( hahah



sofia och pamela idag :)



hahahha, sofia och jag hemma hos mig helt störd jag ser ut


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Saknar dig lindooo =) <333

Bamela bamela ;).. haha.. <333333333

2009-08-25 @ 18:32:20
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Linda

Saknar dig med ditt psykfall hahaha <3 :D

2009-08-25 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0