HAHAHAHHAHAHAHAHAH

En god vän till mig berättade en liten roligt historia för mig häromdagen,
och den gjorde min dag. Så nu har jag tänkt att berätta den för er,
vem vet den kanske också gör eran dag?

Fröken: Välkomna alla, jag heter Marie och jag kommer vara er Svenska lärare för den här terminen. Jag vet att det är första skoldagen och det kan vara rätt stelt. Men nu ska vi köra en namnlek så vi lär varandras namn! Så här ska man göra, man ska säga sitt namn och sedan en vara man skulle kunna tänka sig vara i Ica/Coop och sedan ska man kunna svara på varför man just är den varan! Om jag själv tillexempel börjar, Jag heter Marie och jag skulle nog vara en tomat eftersom jag e tjock och rodnar lätt.

alla förstod leken.. och dem började...

"Hej, jag heter Lisa och jag skulle nog vara en potatis för att jag gillar potatis"
"Tja, jag heter Adam och jag skulle nog vara en kyckling för...osv"

Sedan blev det Shouns tur, han var kines och var väldigt väldigt VÄLDIGT liten.

"Hej jag heter Shoun Lee och jag skulle nog vara en Citron"

Fröken: Okej men varför just en citron?

"För jag är liten och gul"


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
TUUUUUUUUNG! ALLA SOM SÄGER NEJ HAR DÅLIG HUMOR!! HAHAHAHAHAHAH

Kan ni gissa på vem det är som har skrivit detta? tjejer detta borde vara en baggis för er!


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Nevena ?? -.- eller så är det torra camilla?

2009-08-28 @ 16:55:57
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Victoria !!

2009-08-28 @ 17:30:27
Postat av: Nevena

HAHAHHAHA PAMELA BERÄTTA DEN OCKSÅ TILL MIG! JAG DOOOOOOG

2009-08-28 @ 17:34:10
Postat av: maria

HAHA det är bibbi

2009-08-28 @ 20:34:19
Postat av: camila

Bibbi!

2009-08-28 @ 22:18:25
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: vic

de bibbi hahah vilken victoria -.-

2009-08-29 @ 01:13:27
Postat av: Bibbi

hihi japp det var jag :D

2009-08-30 @ 12:54:54
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0