Hääääy! Winta här.

Heeejsan människor! Hur mår ni? .. Jag mår iaf prima! Idag så har jag bara varit i skolan, började halv 12 idag så det va chill meeeen jag slutade runt halv 4 -.-  .... Asså mitt schema ser inge bra ut fan.. 1. börjar 8.15 VARJE DAG! 2. slutar klockan 17.00 på fucking onsdagar ( kommer att vara hemma runt 18.00 då...) 3. slutar 15.00 på fredagar =( ..  Aja sånt är livet...... Mot slutet av dagen kom Mona, Bibbi och hennes nya vänner till min skola... de va roligt, de fick träffa mina kompisar osv :)  men Bibbi o hennes vänner va tvunga att dra. efter en stund började även Jag Mona och Honer också att rulla hemmåt där vi mötte Camila och hela gänget.. Alla vi satt på donken och åt, treeevligt var det tills jag  märke att jag var fööör trött då tog ja bussen hem och slaggade diiiirekt hehe :D SEEEEEEEEEEN väckte Nevena mig för att hon var tvungen att hämta sina nycklar samt Ipod haha  som har varit i min väska sen The vocie konsären ... det va min dag det !
 käääääääääääärlek och respekt hahahahahhaha<3 / Winta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0