goda nyheter!

tjohoppsan

skolan idag igen..hahah, inte så att jag kommer lyckas slippa gå så det är lika bra att sluta klaga, men ändå.
men seriöst har inte den här veckan gått snabbt, det är redan onsdag!! Bara två dagar kvar till helg. Yeeey!!
På helgen blir de party all night long hahah, eller jag hoppas de, hoppas på Nevena.

nu till den goda nyheten. köpte " the jacket " idag!! helt överlycklig. Den satt inte jätte fint på mig, men ändå de är ju så jävla snygg!!  och så köpte jag ett halsband som jag ska använda som armband. De va sofia som ville att jag skulle köpa den för att hon skulle kunna använda den, hahah.
Bild får ni senare, nu ska jag äta chips och kolla på film hos soffan. de blir nog Mr deeds. man måste bara älska den där filmen haha :D



hahah, jag och sofia i Greece 09. Riktigt vår humor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar till Linda=)

Jag har tagit alla bilder i min header själv, sen i den dära menyen så sökte jag på google efter bagkrunder tror jag:) Haft en bra dag?

2009-08-26 @ 19:26:51
Postat av: Nilufer

Knaz bild <3

2009-08-26 @ 19:33:06
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sofia I love you <3

Sofia my älskling, du är så vacker ¨på bilden. I love you my amore.. Tu eres mi Corazón my cariño. There is nobody like you, you are one of a kind baby =)

2009-08-26 @ 20:19:00
Postat av: Anonym

sv: åh, tack så himla mycket!=) nej, allt är äkta..(:

diggar eran blogg faktiskt, följer den :)

2009-08-26 @ 21:02:29
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Catherine

vist hade ni kul i grekland hehe ser ut som det :D skönheter, love u'll !



Sopfie jag vet att min blogg är grym men behärska dig själv när du komenterar lilla red big eye hehe :) but dont get it twisted tackar för komentarerna förtsätt att göra så ;D



Ha det goodie !<33333

2009-08-26 @ 21:56:44
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0