ereeg: This one goes out to...

mina gamla lärare! :)
Idag efter skolan så gick jag, Sofia, Camila, Linda och Gamze till våran gamla skola Västerholmsskolan för att hälsa på.
Där träffade vi bland annat på vår mest aktiva läsare Per-Åke(matte), Annika(svenska) och Nacho(bild och träslöjd). Vi berättade för dom om våra nya skolor och dom sa att skolan känns så tom utan oss(äsch då).
Än har jag inte träffat alla mina nya lärare men jag hoppas att dom kommer vara lika bra som de gamla, saknar de jätte mycket.. Det är något med dom och Västerholm som alltid kommer kännas som hemma ♥





Bibbi, Jag, Sofia, Gamze, Winta, Victoria & Nevena
utanför skolan i Juni i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0