Victoria: En lista :)

Jag är:

Blyg: Nej
Smart: Ja!
Långsam: Alltid :P
Stressad: Oftast
Tålmodig: Njaa, sådär
Djup: Ja, väldigt, men det är inte många som får uppleva det
Öppen: Beror på hur man definerar ordet
Ärlig: Väldigt
Positiv: Ja, oftast
Rolig: Jag är rolig på mitt egna sätt, haha :D
Ansvarsfull: Oftast

Jag har:

Svikit en kompis:
Ja
Förlorat en bästa vän: Förlorat vet jag inte, men glidigt ifrån
Sagt att jag älskar en kompis: Absolut!
Sovit med en killkompis: Japp
Sovit med en tjejkompis: A million times
Pussat en av samma kön: Yes
Slagit en kompis: Hahaha, jaa
En kompis som vet allt: Nja, det mesta, iaf det viktigaste.
Berättat hemligheter: Ja
Blivit sårad:
Nää
Krossat någons hjärta: Ja
Gett någon ditt hjärta: Nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: Självklart.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Hehe ja
Sytt: Gick på syslöjd :D men var dock skit dålig..
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: HAHA, jaaa x)
Sjungit i duschen: Always!
Hoppat bungyjump: Nope
Fobi för något: Ja
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Ja, men jag menade det absolut inte.

Favorit:

Låt just nu:
Drake - Best I Ever Had
Pryl just nu: Mobilen, alltid!
Film just nu: Hitta Nemo :D
Bok just nu: Vindens Skugga
Lärare i skolan: Marre
Plats: Köket

Livet:

Rött eller blått:
Definitivt rött
Skriva eller tala: Beror på vad det gäller, men tala tror jag nog
Vatten eller cola: Fanta!
Nagelbitare: Nej, uuuusch!
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Tough one.. Hehe, lösgodis tror jag
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Serie!
Festa eller softa: Åh, beror på humöret
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Vänskap helt klart!
Bio eller hemmakväll: Båda
Trackback
RSS 2.0