Emilia

Halo! Det är jag som är Emilia, jag har typ inget att säga men emm jag går i kungsholmens gymnasium inriktning omvårdnad. Jag går där med mina homeboyzzz Linda och Sofia, vi har fått en kompis haha:P! Alla andra undviker oss hahah speciellt Linda!!! Iaaf Sofia ska köpa en sparkcykel från loppis för att våran skola är en bit från TB så vi ska sparkcykla till skolan haha! Töööngaa vaa? Fast om ett år så kommer vi faktiskt åka bil, så emm tjejer Please!!! Och jag måste bara påpeka att LINDa vi slutade faktiskt tjugo över 12 idag, inte 20 över 1:D:D:D


                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha töngg tro mig nästan alla i min klass unviker också mig och min kompis(blatte). resten är svenskar dem kollar fett snett vi kollar fett snett tillbaxs,hahahah

2009-08-26 @ 11:28:01
Postat av: emilia

haha jag förstår, men med tiden får vi ju hoppas på att dom blir våra vänner hahaha:P!

2009-08-26 @ 16:28:08
Postat av: Catherine

hihi brunis :)

2009-08-26 @ 19:41:47
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej vi undviker inte er, iaf inte jag. Jag marknadförde ju er eller nått sånt! hehe:P Vi syns imorgon!!:) Kram

2009-08-26 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0