Det är Bibbsan som skriver!

Hej allihoppa!

Är jätte trött så har inte så mycket att säga,
jag hoppas att alla ni tjejer trivs i er nya skola och att allting går bra!

Jag ska nu gå och tvätta ansiktet och borsta mina tänder för att sedan göra mig redo för en lång natt, jag ska nämligen kolla på the sex and the city! Jag köpte hela boxen(alla serier) till min syster som födelsedags present! Hon blev så glad, och jag ska inte glömma, presenten var inte bara från mig utan Victoria också!! :D


Så ser den så kallade boxen ut!
Den kostade runt 500kr från elgiganten i kungenskurva!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

onödiga pengar på onödiga personer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



2009-08-22 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0