25/8-09 Nevena

Hallå där!
Började dagen med att jag sprang till skolan och stoppade en buss mitt på vägen, hoppade in i den och gick av efter 2 min. Orkade inte gå:O! Kom till skolan och vi hade matte, jävligt........... tråkigt........... Det är bara repetitioner ju! Sen hade vi två lektioner till och slutade 12.20. Vi åt lunch i skolan och alla började röra sig hem. Jag hade tänkt att komma hem och sen åka iväg till Skärholmen och besöka Västerholm men så blev det inte. Jag vart för trött. Tog ett varmt bad vilket var jävligt skönt. Sen la jag mig i sängen för o vila men somnade och fick 3 timmars sömn. Precis som Victoria så har jag inte sovit så bra dessa nätter. Får helt enkelt för lite timmars sömn. Måste ändras! Imorgon börjar jag åtta igen, bläääää.. orkar inte! Dessutom slutar jag sent..
Hade tänkt att gå och lägga mig alldeles snart och tro mig så fort jag lägger huvudet på kudden så kommer jag somna.
Det här var ett ointressant inlägg, men bättre än inget.



 I somras.. Emilia,Victoria,Jag,Camilla


 


Kommentarer
Postat av: tina

nevena du skriver jättebra, älskar att läsa dina inlägg

2009-08-26 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0